Direct naar de contentDirect naar de footer
Hotel Wolvega - Heerenveen

Belangrijke reserveringsvoorwaarden

Tijdens de feestdagen (Kerstdagen en Oud&Nieuw) hanteren wij afwijkende reserverings- en annuleringsvoorwaarden.

Deze voorwaarden gelden voor zowel losse tafelreserveringen alsook voor hotelovernachtingen.

  • Wij verzoeken u vriendelijk uw reserveringsbevestiging binnen 1 week voor akkoord te retourneren om de reservering definitief te bevestigen.
    Als u deze bevestiging per e-mail ontvangt, kunt u deze mail met 'akkoord' beantwoorden.
    Wij willen u erop attenderen dat het akkoord geven noodzakelijk is, anders zijn wij gerechtigd uw reservering te annuleren.
  • 100% vooruitbetalen is noodzakelijk, u krijgt hiervoor tijdens het reserveringsproces reeds de mogelijkheid.
  • Wijzigingen kunnen alleen schriftelijk worden doorgegeven.
  • Bij annuleringen zal er geen restitutie plaatsvinden vanuit Hotel Wolvega-Heerenveen, wel bieden wij u de mogelijkheid om eventueel uw reservering kosteloos om te boeken naar een andere datum. Hieronder leest u daarover meer informatie.
  • Conform de Corona maatregelen vanuit de Rijksoverheid dient u bij uw reservering aan te geven uit hoeveel huishoudens uw gezelschap bestaat, inclusief de samenstelling van deze huishoudens.
  • Zolang de overheidsmaatregelen betreffende Corona gelden, houden wij ons ook aan de 1,5 meter afstand tussen verschillende huishoudens.

“Wat als u toch moet annuleren door ziekte of misschien een Corona besmetting bij uzelf of bij één van uw naasten?”

Vanuit de Kerstgedachte hopen wij iedereen in goede gezondheid tijdens de feestdagen bij ons te mogen verwelkomen. In geval van annuleringen hebben wij helaas rechtstreeks te maken met omzetderving, onze annuleringsvoorwaarden blijven dan ook onveranderd:

  • De annuleringsvoorwaarden blijven in overeenstemming met de UVH (Uniforme Voorwaarden Horeca) zoals boven beschreven, ongeacht de omstandigheden van uw annulering. Er is geen restitutie mogelijk via Hotel Wolvega-Heerenveen. Dit kunt u eventueel oppakken met uw reis- of annuleringsverzekering.
  • Uw losse tafelreservering kan indien gewenst omgeboekt worden naar een andere datum in 2021. De nieuwe reserveringsdatum voor de tafelreservering is mogelijk t/m 1 juni 2021. Uw reservering wordt dan voor de nieuwe datum een reguliere lunch/dinerreservering. Hier is geen geld restitutie voor mogelijk.
  • De kamerreservering kan indien gewenst omgeboekt worden naar een andere datum in 2021. De nieuwe aankomstdatum voor de boeking is mogelijk t/m 1 juni 2021. Als uw reservering een Kerst-gerelateerde restaurant activiteit bevatte, wordt dit voor de nieuwe datum een regulier ontbijt en/of diner. Hier is geen geld restitutie voor mogelijk.